3 Eylül 2012 Pazartesi

YEMİNLEN ÇOK BUNALDIM ARTIK

 Yüzeyselliğin amınakoyuyorsun mesela,bundan çok bunaldım ben.Olaylara baktığın bakış açının nasıl oluğunu hiç düşündün mü? Ah doğru unutmuşum sen kusursuzsun.Sende her zaman "Ne oldu yine" var.İnsanların ne hissettikleriyle zerre kadar ilgilenmiyorsun ki.Senden bir kere bile"Ne hissediyorsun?" duymadım.Bence hisler bu dünyadaki en değerli şeyler,nasıl anlatsam ki gözlerini kapa ve bulutlarda zıpladığını bir düşün! Ama bunu keşfetmeye çaba bile göstermedin,ne yazık.Seninle konuşurken öyle çok boğuluyorum ki bana hislerimin varlığını unutturuyorsun.Çok iyi dinliyormuş gibi görünüyorum belki.Ama sana bir sır vereyim mi? O an kafamın içinde kaç kere öldürdüğümü düşünüyorum seni.Belki 2 kere belki 200 belkide 2000'dir.Sayma gereği duymadım.Bazende anlattıklarını dinlerken bi düğme arıyorum.Senin susturacak bir şey.Tanrım bi dakika bakabilir misin ki? Gerçekten büyük bi sorunumuz var.Bi bakmışım senin yanından havalanıp bulutlara gitmişim.Amanin ne kadar güzeller öyle lan.Hislerim ve ben şuan çok mutluyuz,birazdan mutluluktan gebericez.Bulutlar benim sadece ne hissetiğimle ilgileniyor,ne yaptığımla değil.Nasılda mutluyum.Tabi hayal bunlar,yenilesi şeyler her gece yatmadan önce düşündüğüm şeyler.Biliyor musun bir gün tüm içimde biriktirdiklerimi sana söyleyeceğim.En mutlu günüm olacak.Tabi ki de hissediyorum! Hemde en sevdiğim şarkılar eşliğinde,umarım hislerim seni bulutlardan öteye kovalar.


Bir saat dört dakikalığına bulutlarda zıplama hissine merhaba!http://www.youtube.com/watch?v=WYGFNjEL7Jw

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder